mandag 23. august 2010

En riktig god morgen


I dag har jeg hatt en riktig god morgen. Jeg startet dagen med et glass surmelk med sitron og rå honning, etterfulgt av min forlovedes hjemmelagede surdeigsbrød med smør og gulost. Deretter syklet jeg Lille C til barnehagen, frisk høstvind rusket meg i håret og sola fikk meg til å smile lurt til alle jeg syklet forbi.

Da jeg kom hjem var jeg rød i kinnene og satte med ned foran pc'en med en kopp te. Da jeg gikk inn på mailen min og trykket på linken som Rose hadde sendt meg ble jeg helt målløs og veldig glad. Rose har skrevet om meg på Gimle Parfymeris økologisk blogg, og brukt de fineste adjektiver og søteste beskrivelser for å fortelle leserene om meg og Sweet Life. Jeg ble virkelig rørt og smiler enda.

Tusen takk Rosie.

2 kommentarer:

  1. det er en virkelig nydelig blogg du har fått deg, Nora min!!

    klem,

    Kaja

    SvarSlett